Duyuru Arşiv
Başkep
Orjinal Resim

                                                                              “Kadının Eli Değer, Herşey Değişir”                                                                                                                                       

BAŞKEM SYMBOL AVM’DE HİZMETİNİZDE

Projenin Amacı:

Başiskele Kadın El Emeği Mağazası,  Başiskele Belediyesi Sosyal sorumluluk projesi kapsamında kadınlara istihdam sağlamak ve aile bütçelerine katkıda bulunmak amacıyla hizmet veren bir mağazadır.

Kimler Başvurabilir?

  • Ürün sahibi bayanların BAŞİSKELE ilçesinde ikamet etmesi gerekmektedir.
  • Başiskele Belediyesi tarafından kurulan konusunda uzman kişilerin yer aldığı ürün kabul komisyon tarafından ürünlerin seçimi yapılacaktır.  Komisyondan geçer almayan ürünlerin kabulü ve satışı  sağlanmayacaktır.
  • Mağazamız üyelik sistemiyle çalışacaktır. Ürün vermek isteyen bayanlar önce üyelik formunu dolduracak sonra gerekli belgeleri getirecektir. Her üye için birer dosya tutulacak olup işlemlerden sonra ürünler imza karşılığı teslim alınacaktır.
  • Mağazamıza aksesuarlar, dekorasyon ürünleri,  mefruşat, el işi örgü, dantel, dokuma,  takılar, resimler, tezhip ve hatlar, minyatür ve çiniler, ebrular, ahşap ürünler, cam objeler, süsler, işlemeler, hediyelikler vb. gibi sadece el emeği ürünler kabul edilecek olup, gıda v.b. gibi ürünlerin kabulü sağlanmayacaktır.
  • Bu proje sosyal sorumluluk çerçevesinde yürütüleceğinden üyelerimizin ayrıca ticari faaliyette bulunmaması hususu hassasiyetle incelenecektir. Aksi tespit edildiğinde ürünler kabul edilmeyecek olup hiçbir şekilde satışına destek sağlanmayacaktır.
  • Ürünlerin fiyatlarını ürün sahibi belirleyecektir. Fakat fiyatların piyasa koşullarına uygun olmasına dikkat edilecek, ürün kabul komisyonu aynı zamanda ürünün kabul değerlendirmesi sürecinde doğru fiyatlandırma kriterini de baz alacaktır.
  • Mağazada depolama yapılmayacaktır. Alınan bütün ürünler hemen satışa sunulacaktır,
  • Ürünler mağazada en fazla 3 ay bekletilecektir. Üç ay içinde satılmayan ürünlerin üreticileri le iletişime geçilerek öncelikle fiyat güncellemesine gidilecek, akabinde satışı gerçekleşmeyen ürünlerin iadesi gerçekleşecektir.
  • Ürünler her ayın 1. ve 5. Günü arasında kabul edilecektir. Ödemeler ise satılması halinde belediyemiz tarafından belirlenen günde yapılacaktır.
  • Ürün çeşitliliğinin sağlanması, başvuru yapan herkesin bu hizmetten adil bir şekilde faydalanabilmesi için, hassasiyet gösterilecektir.
  •  

Başvuru İçin Gerekli Evraklar?

Başvurular Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğüne yapılacaktır.

Başvuruda İstenecek belgeler:

 -Üyelik Formu

 -Nüfus cüzdanı fotokopisi

 -Resim (1 adet)

 -İkametgah


Site Yönetimi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
K7 Yazılım