BAŞİSKELE TOPLUMSAL İLETİŞİM MERKEZİ
Başında * olan alanların doldurulması zorunludur.
Konu *
Adınız *
Soyadınız *
T.C. Kimlik No *
Telefon *
Cep Telefonu
Faks
E-Posta
Başvuruyu Alan
Adres
Mesaj
IP Adresiniz
23.20.162.200
Güvenlik Açıklama
IP Adresiniz güvenlik nedeniyle sisteme kaydedilecektir.
Güvenlik Kodu

BAŞTİM HİZMET BİRİMLERİ  

BAŞTİM, sosyal belediyecilik alanındaki inovatif fikirlerle yola çıkan Başiskele Belediyesi’nin çoklu kanallardan vatandaş talep, öneri ve şikayetlerini alabilmek ve vatandaş memnuniyetini sürekli kılmak amacıyla ülkemizdeki ve dünyadaki örnek uygulamaları inceleyerek Kocaeli’nde ilk defa uygulamaya konulan bir projedir.

BAŞTİM projesi kapsamında Çözüm Masası / Çağrı Merkezi / VIP Yardım Hizmetler / Mobil İletişim Aracı / Semt Konakları Vatandaş Temsilciliği / Birim Temsilciliği olmak üzere 6 ana birimde 35 personel hizmet vermektedir.

ÇÖZÜM MASASI

BAŞTİM Çözüm Masası Temsilcilerimiz, Başiskele Belediyesi’nin yeni hizmet binasındaki konforlu ortamında, ikramlar eşliğinde ve daima gülen yüzleri ile belediyemize gelen tüm vatandaşların talep, öneri ve şikayetlerini dinliyor, sistem üzerinden veya kendilerine eşlik ederek ilgili birime yönlendiriyor ve en hızlı çözümü sağlıyor.

Aynı zamanda BAŞTİM Çözüm Masası Temsilcilerimiz, vatandaşlarımızın web sitemiz, sosyal medya hesaplarımız ve mobil uygulamalarımız üzerinden bizlere ileteceği talep, öneri ve şikayetleri de tek bir merkezden ele alarak çözüme kavuşturuyor.

ÇAĞRI MERKEZİ – 444 41 10

Kurulduğu günden beri hizmet vermekte olan Başiskele Belediyesi Çağrı Merkezi 7/24 hizmet anlayışıyla profesyonel olarak yeniden dizayn edildi. BAŞTİM Çağrı Merkezi Ekibimiz 444 41 10 ve kurumsal telefon hatlarımızdan belediyemize ulaşan vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikayetlerini dinliyor, sistem üzerinden ilgili birime yönlendiriyor ve en hızlı çözümü sağlıyor.

YALNIZ DEĞİLSİN ( VIP yardım/destek hizmetler)

BAŞTİM Temsilcilerimiz, Belediyemize başvuruda bulunan vatandaşlarımızın belediyemiz dışındaki diğer kamu kurum ve kuruluşlarında da yapacakları iş ve işlemlerin çözüme kavuşması için bilgilendirme ve yönlendirme hizmeti sağlıyor.

BAŞTİM Mobil Aracımız, belediyemizde işlemlerini tamamlayan fakat işlemin devamı için başka bir kuruma gitmesi gereken vatandaşlarımızın ulaşım imkanlarının bulunmadığı durumlarda ilgili kuruma ulaşımını sağlıyor. Ayrıca BAŞTİM Mobil Aracımız belediyemize veya başka bir kamu kurum ve kuruluşuna ulaşım imkanı bulunmayan kimsesiz yaşlı ve engelli vatandaşlarımızı da evlerinden alarak ilgili yerlere ulaşımını sağlıyor.

BAŞTİM VIP Yardım Hizmetleri kapsamında ihtiyacı olan vatandaşlarımıza taksi ve çilingir yönlendirme gibi acil durumlarında yardım sağlanıyor.

BAŞTİM YOLLARDA – (Mobil İletişim Aracı)

BAŞTİM Mobil İletişim Aracı, bölgesel planlar dahilinde sahada gezerek talep ve şikayetleri vatandaştan yerinde alıyor, vatandaş bakış açısıyla ilçe genelindeki olası iyileştirmeleri sistem üzerinden ilgili birime yönlendiriyor ve çözüm sağlıyor.

SEMT KONAĞI VE MAHALLE MUHTARLIKLARI VATANDAŞ TEMSİLCİLİKLERİ:

BAŞTİM Semt Konağı Temsilcilerimiz, Vezirçiftliği, Şehit Engin Özkaradeniz, Yeşilkent, Doğantepe ve Sepetlipınar Semt Konağı ve Sosyal Yaşam Merkezlerimize ve mahalle muhtarlıklarımıza ulaşan vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikayetlerini dinliyor, sistem üzerinden ilgili birime yönlendiriyor ve en hızlı çözümü sağlıyor.

BAŞTİM BİRİM TEMSİLCİSİ:

BAŞTİM Birim Temsilcisi, BAŞTİM Çözüm Masası ile işbirliği içinde çalışan her müdürlükten bir personelden oluşuyor ve iş akışının daha sağlıklı yürümesini destekliyor. Ayrıca ana hizmet binamız dışında kalan hizmet birimlerimize (Fen İşleri, Park ve Bahçeler, Temizlik İşleri Müdürlükleri) bireysel başvuran vatandaşların talep, öneri ve şikayetlerini alıyor ve en hızlı çözümü sağlıyor.


Site Yönetimi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
K7 Yazılım