HABERLER
Başkan Özlü’den Zabıta Personeline Teşekkür
Orjinal Resim
5.09.2025 16:31:27

Başiskele Belediye Başkanı M. Yasin Özlü, Zabıta Teşkilatı’nın 199. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla belediye zabıta personelleriyle bir araya geldi.

Zabıta Müdürlüğü personeliyle buluşan Başkan Özlü, tüm zabıta çalışanlarının 1-7 Eylül Zabıta Haftası’nı kutlayarak fedakârca yürüttükleri çalışmalar için teşekkür etti. Başkan Özlü, “Başiskele’mizin düzeni, güveni ve huzuru için gece gündüz demeden görev yapan kıymetli çalışma arkadaşlarımıza minnettarız. Zabıta Haftası vesilesiyle hepsini en içten dileklerimle tebrik ediyor, işlerinde kolaylıklar diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, zabıta personeli ile sohbet eden Başkan Özlü, onların görüş ve taleplerini de dinledi.

l Fotoğraflar
 
Site Yönetimi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
K7 Yazılım